Blöt och lerig!

Haha ja de kan man säga Blöt och lerig. Gick en promenad med hampus idag o sen cykola t Candela. Ja o Amanda red ut tsm så vi tog "diket rundan" Gick jätte bra i början men sen när vi skulle gå t diket så blev de tvär nit och jag flög o gjorde typ en volt? o landa på ryggen rakt i diket där de självklart är en stor lerig vatten pöl;) Sen typ Gapskratta vi ijäl oss haha de va riktigt kul;) Fast de var mitt fel att hon stanna så får bli träning lite på de.... Sen var jag typ helt pisse blöt men fick hoppa upp i gen då börja hon små tramsa och stegra o höllde på men sen fick jag över hon över diket haha

såhär såg de ut men de va värre i IRL;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0