Boda borg!

Idag var de bussresa till boda borg med ridskolan , jag ,julia och clara fick i hop 10 stämplar bara haha ;) Sen år vi Tacco buffe där , var la inte så värst gott men men. Sen när vi kom hem så va vi lite i stallet och var hos Hampus en stund. Mina ridbyxor hade kommit hem också nog fick ju fel str förra gången så fick ta 150 haha ganska sjukt att man fortfarande kan ha sånna strl, men de är bara på ridbyxor jag oftast får ta barn för annars blir de för stort och pluffigt;) I morrn ska jag ta och städa "hästrummet" haha kallar de så där alla ridkläder ligger i ett litet rum typ allt ligger värkligen på golvet slängt överallt typ så nu måste jag värkligen städa allt och vika -.- allt ;) Men nu ska jag ta och titta på en film så hörs i morrn!:)

Haha hitta en rolig bild på mej som tydligen pappa har smyg fotat när mammas sida var här o "fira" mej;) så får la bjuda på denna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0