:D

Fan va pigg man blev! Har vart trött hela dagen typ alltid mot kvällarna blir jag alltid as pigg haha aja nu vill man bara att alla mina snygga friends ska komma hit o ha lite kul! Men de får bli en annan dag:) iaf red inte candela idag men i morrn och på söndag ska jag dit... Så de fick bli extra mycket tid till Hampus ist, vi tog en lång ritt i 2tim kanske? gick jätte bra mot slutet bara lite krångel när han hade tröttnat på mej;) Känner att jag behöver ha nya kort nu så äre nån som vill följa med såå kommentera!;)
det får bli 2 bilder på mej och hampus sen förra veckan!:) inte så vackert men iaf ngt att titta på ;)


Kommentarer
Postat av: linnea !

Jag hänkar gärna! Just say when ;)

2011-04-09 @ 00:11:22
URL: http://linneaamedq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0