Regn

Hej alla kära blogg läsare!;) åkte ut till stallet kl 10 typ mocka oss Hampus o fixa allt sånt, ulrika rensade sina saker så då passade jag på att ta ett brunt träns som hon skulle slänga me bruna tyglar till måste bara hitta en rem i samma färg som fattas och ett nosludd tog jag också hihi;) Sen blev de iväg till Candela , jag och Amanda red ut i skogen i regnet hoppade diktet de hade blivit väldigt stort vad de va mot när jag hoppa de sist men det gick bra sen bytte jag o amanda lite så red brumme gick också bra men candela börja bråka lite med Amanda aja nu måste jag skynda mej att fixa i ordning mej för snart kmr de gammla klass kompisarna Anna och Andrea som man inte träffat på tusen år typ? och alexandra och jennifer kommer också men dom har man ju träffat typ varje dag haha men jag Updaterar mer sen puss hejj!!<33

Det fick bli en bild på Jennifer!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0