skola i morrn-.-

japp skola i morrn då ,känns ju inte riktigt sådär kul då-.- aja idag gick jag och jennifer och fusk sola i solarumet haha;) sen ute och gick lite... sen åkte jag och julia till stallet , ja red candela , julia hampus o amanda på brumme , tog diket vägen idag , hampus hoppa ju som en guud, gud va glad ja va trodde han skulle bara springa i genom de men han hoppa högt över ,, stolt över gubben min!:D och även candela hoppa red i grimma idag me och hon skötte sej galant!;) efter de så shaponera vi candela, dom hade fått några konstiga fluger som biter hål så de blödde o skit, de hade även hampus också när vi kom hem så shamponera han också de behövdes också , men jag laddar up bilderna från i går!:)
















Kommentarer
Postat av: Ellen-lillefotografen ;)

Naww, vilka söta bilder :D <33

2011-05-05 @ 20:43:02
URL: http://lillefotografen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0