äntligen hemma!

Nu är jag hemma , elr aa jag kom hem i går ;) Men nu börjar bloggen rulla igen! :) Har haft 2 sköna varma veckor men har ändå  velat komma hem lite grann. Första dan träffa vi morfar och hans tjej, gick till stranden och prata och lite så. Haha fy fan vilken skön morfar man har , han är skit rolig!! ;) Iaf sen har vi hyrt bil så har åkt till massa ställen hälsat på annat folk, bla min gammelfarfar, åkt till gammelfarmors grav haha där va de skit kul man får typ alltid skratt anfall när morfar är med ;) Sen har vi kört gocart , ridit kamel genom safarin , Vart på olika marknader , vart i las palmas på massa olika shoppingcenter. De mästa var bara skit men har ändå hittat ganska mkt , kmr bilder på de en annan dag elr senare! :)

Vi har vart på olkia stränder, den finaste var Amadores, där snorkla vi haha fast jag tkr de är sjukt läskigt. As rädd för fiskar så gjorde inte de så mkt ;) Sen har vi vart ute varje kväll och gjort massa kmr knappt i håg allt nu när jag sitter och skriver (a) Men sista dagen kom Morfar & Terre igen så gick vi en lång promenad bort mot San agustin och satte hos på en resturang tog en pizza och sen glass ;)

Sen dan efter åkte vi hem, skit skönt att vara hemma nu. Så idag har jag städat , packat upp och massa sånt så nu ska jah fixa mej och sen gå ut och träffa sebbe! :) ♥
De kmr komma massa bildbomber under veckan från Gran canaria så ni får se lite ;)
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0