Blööt

Har precis kommit hem nu pizzeblöt och kall. När jag kom dit mötte upp helena och sen gick ut i hagen och hämta Hampus , kände mej som ett litet barn när jag gick mot han. Ville bara springa fram och krama han. Sen tog in han och fixa så red jag & Malle i väg i regnet till vattenhålet. Först vägra han att gå i och dumma sej bara men sen fick jag hoppa av och få i han så då gick han i lite grann och plaska haha. Sen satte upp igen och då gick de lite bättre han stog bara och skvätte och hade sej hehe GULLIG! Sen red vi genom skogen en bra bit och sen hem. Sen när man kom hem var ja pizzeblöt och frös som fan haha är ju redan sjuk typ så nu lär jag la bli ännu sjukare. Sen kom pappa och hämta mej så åkte vi och köpte pizza. Så nu ska jag snart ta en varm dusch.
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0