Candela - 30 Augusti

Slutade kl 3 idag så gick hem , åt , prata med robin och hans kompisar en stund sen åkte jag i väf till stallet. Ja & Amanda red ut i skogen , tog barbacka. Så byggde vi upp ett hinder ute i skogen på ca 50-60 gick jätte bra med det. Sen red vi lite andra småstigar lite överallt. Men hon gick jätte bra idag kände som jag hitta hon mer nu. Senare bytte vi hästar så  jag tog brummelisa så tog vi lång galopp på lång sträckan och hon skötte sej jätte bra utan ngt bus elr försöka springa på. Får nog ta och börja rida barbacka lite oftare , det blir ju sällan man gör de ;) Sen när vi kom hem fixade dom tog på grimma & grimmskaft så red vi ner till beteshagen borta vid annie! Sen var de bara cykla hemmåt men hade ingen lust att åka hem än så stanna till vid ridskolan och grejje med vienna lite och titta lite på lektionen. Sen när man kom hem vare bara att gå och träffa sebbe en stund mysmys! Men nu ska jag ta och sova!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0