Hope

Slutade sent idag, 20 över 3. Blev varm oboy , mackor och ballerina kakor idag igen precis som i går. Haha ja är inte så nyttig jag vet. Alla typ säger att jag är jätte smal och skit -.- Men jag äter hur mkt som hälst egentligen ,och bara massa onyttigt typ , äter alldrig frukt elr grönsaker. Vet att de inte heller är så bra men gillar värkligen inte sånt! Men försöker lite med det eftersom de är mycket mer "hälsosammt" haha tycker bara de låter roligt!! ;) Jag vill ju få kanske lite mer på mej om man säger så , elr aa få lite mer ben , inte så smala som de är nu. Men de går värkligen inte. Mamma har ju försökt med allt. Haft gredde i maten och har druckit olika drick saker med extra skit i men inget funkar lix jag går inte upp, har bara lätt för att gå ner. Så nu skiter jag i det, jag är jag och är faktiskt hellre lite smalare en lite tjockare om man säger såå ;)Tkr inte ens jag är så mega smal som man har fått höra. Så länge man mår bra eller hur?? :D Snart blire i väg till Candela, Amanda ska typ " Ge lektion" Så får se hur de går;)Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0