Bad girls club

Sitter och kollar på bad girls club rätt bra faktiskt ;) blev en lång kall dag idag men fick mycket gjort. Först gjorde allt med vienna , gick i 20 min osv och på den tiden tränar jag även lite på att hon ska lyssna och lita på mej som sen kan leda till att hon får förtroende för mej. Hon lyssnade jätte bra och hon gjorde som ja ville :) sen putsade lite och mockade hela stallet. Sen hjälpe till på maskerad hoppningen med att dela ut rosetter. Sen fodrade och allt sånt och sen cykla ja hemmåt. Sen blev de en promenad med Jennifer:) men nu ska jag kolla lite bloggar osv , kommentera gärna era bloggar så har jag lite mer o läsa! ;)
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0