banhoppning viktor igen

Idag hoppade vi lite mer, högre och läskigare. Gick faktiskt bra de med, och han hoppade vilket jag trodde att han inte skulle göra på dom läskiga och på de högre. Men dock så var ju jag för tidig på precis allt! Vet inte vf de blir så. så vissa hopp blev ju lite sisådär. Ngt JAG får träna på iaf! Men förövrigt gick de faktiskt väldigt bra. På "våg planket" Stanna han och blev nästan en avramling där. Men som vanligt lyckas jag på ngt sätt att inte ramla av. Fast de måste ju se för roligt ut haha! Sen när vi hoppa banan gick också jätte bra ändå tills  oxern med vatten mattan med ankorna ;) Där vägra han så fick komma på de ett antal gånger innan vi kom över. Men är ändå jätte nöjd eftersom han har ju inte hoppat mkt förut.

I kväll åker jag hem till Linnea och har de myss!
Pusshej!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0