Hoppträning viktor

Hann inte blogga kom hem sent från stallet i går. Iaf , hoppträning idag på Viktor. Vi hoppade böjda spår och lite sånt. Gick la inte as bra om man säger så, men är inte missnöjd heller. De gick som de gick lix. Man kan säga att han kändes lite anorlunda när man hoppa. Går inte riktigt förklara hur han känns. Men han är ganska grön. Och han blev väldigt tung och stark i munnen. Drog neråt hela tin så blev svårt att sätta sej tillbaka. Men han tyckte de va kul för han drog på några bockningar haha! ;) Men sista gången gick de betydligt bättre tyckte jag själv iaf. Eller de kändes bättre iaf. Efter de städa ur skåpet , så ska bara fixa lås nu. Och nu har jag precis kollat på Cinderella story "stavning"? Aja nu ska jag sova så jag kommer upp i tid och för en gångs skull kanske inte kommer försent till skolan;o
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0