1 dag kvar!

Wihoo! i morrn bitti åker vi till sthlm. Badar går på stan och lite sånt antagligen ska även försöka hitta någon stans att klippa med där borta, behöver få bort de slitna innan jag åker. Sen kl 7 på Tisdag morgon lyfter planet! Fy fan va gött! :D Kmr hända massa skojj där borta, all upptadering om allt kmr så fort jag kommit hem och massa bilder! Så de kmr bli en stor bloggpaus men känns skönt de också ;) Men kika ändå in nån gång , för så fort jag får tillgång till internet så lovar jag att jag ska skriva lite. Brukar ju finnas internet på cafen o sånt! :)



Idag så har ja vart med jennifer hela dan, Härligt! gjort lite olika! :D Sen vid 9 gick jag ut och träffa sebbe sista gången nu på 2 veckor :( Så nu har jag fixat i ordning rummet lite grann. Man vill ju inte städa de första man gör när man kmr hem, så de va lika bra! :)
Bild på naglarna kmr , blev hyffsat nöjd! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0