Awsome day

Fört cyklade jag  i väg till stallet.(Candela) Red marieäng rnundan gick jätte bra. På en galopp stäcka öka vi så hon fick springa av sej. Man bara kände hur kul hon tyckte att de va! :)Sen när ja ridit klart fixa allas foder. och fixa lite annat.  , sen hemmåt igen! nästa vecka åker amanda i väg på läger i en vecka så då blir de dit varje dag , Härligt! :)

Sen när jag kom hem blev de duschen och sen stack jag och mamma till skövde commerce igen haha;) köpte ett par svart shorts ett par vita lika dana ;) Vanliga jeans, ett linne , en tröja :) sen när jag kom hem kom Linnea :D så vi prata , va ute. Cykla runt med Robin och älskling! Sen skulle ju ja och linnea självklart t donken som vi altid gör:D så cykla dit och satt där och prata i en och en halv timme haha!

Sen hem , hon sminka o fixa håret på mej och robin haha sååå sköönt ;) Men nu tänkte jag ta och kika lite bloggar och sen sova. kan inte lägga upp ngr bilder för har pappsens data för mitt internet cp -.-
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0