Clearrounden

Kom dit vid halv 4 typ. Gick och hämtade Vienna i hagen, sen var de sammling. gick banan osv... Sen börja jag göra i ordning hon och sen när de var klart titta jag på alla andra. Kan säga att de var sjukt varmt. höllde på att dö ett tag känndes de som;)

Senare efter typ 2 tim börja jag rida fram, hoppade några skutt på framhoppningen och sen blev de våran tur. Gick bra på 5 hindret tveka hon lite men de gick :) Blev felfria där :)

Sen gick runt allt och skritta typ i 5 min. Sen in på framhoppningen igen tog typ 1 på räcket och 2 på oxern. Sen in igen och då gick de hur bra som hälst. Allt gick flytande och hon hoppa jätte fint och hon blev lite extra pigg hihi så söt är den ponnyn ♥ Sen fick man några varma ord av malin efter rundan sånt som man blir så glad av elr hur? så blev ju felfri på 70 med. Skit nöjd!




B Ä S T A  P O N N Y N  S O M  F I N N S ! ♥


Kommentarer
Postat av: Malle

Grattis :D Ni är så söta tsm ! <333:)

2011-07-08 @ 21:17:48
URL: http://mallesundstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0