Commerce!

Stack ju till Jennifer ganska fort igår så har inte hunnit bloggat ngt alls typ.... Iaf hemma hos henne sov vi ju i husvagnen. Mysigt! :) Sen på morronen va de tänkt att vi skulle komma i väg så tidigt som möjligt med bussen. Men jag var ju lite seg med att komma upp från sängen hehe så de blev lite senare ;) Sen åkte vi i väg till stationen typ 25 minuter tills bussen skulle gå. så vi fördrev tiden lite i våran lilla stan! ;)

Prövade en tröja men den va inte så bra, men sen glömmde jag mobilen i omklädnings rummet *typiskt mej* Så sprang och hämta den och sen gick vi till baka till bussen och köpte dricka sen hoppa vi på och åkte i väg! Hitta jätte mkt snyggt , men kunde inte köpa så mkt för va tvungen att spara lite pengar till Spanien också ;) Men blev lite grann i alla fall :)

Tröja från JC
T-shirt från Bikbok
Linne från Bikbok

Om ni vill se dom så får ni kommentera ;)

Sen gick vi till stationen vid typ 2 och fick vänta i 5 minuter sen kom bussen. Men väl inne på bussen så hitta jag inte min mobil igen! asså seriöst börjar tröttna på mej själv nu! leter jämt efter den jävla mobilen! Iaf så fick gå fram till busschafören o sa..." ehm jag tror jag glömmde min mobil på bänken där inne" guud va pinsammt, men han va snäll och öppna så jag kunde gå tbx och hämta den. Och självklart låg den ju där på bänken helt själv! haha. Sen när vi va framme åkte vi till macidonken och käka. Chicken nuggets så klart! hamburgare går ju inte äta där iuuhhh!

Sen vet ja faktiskt inte vad vi gjorde men vid 6 åkte vi till gymmet och träna lite och sen hem o la oss framför tv & vid 11 åkte jah hem. Men godnatt på er nu! 
Pusshej!
 

Kommentarer
Postat av: Sara

vill se kläderna ! :)

2011-07-08 @ 23:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0