Faan!!

Fy fan vad arg jag är nu! Har vart ute och pratat med sebbe! så fick gå ut typ nyduschad utan smink håret ofixat och allt. Rent ut sagt inte normalt för att vara mej!? Hadde mina tränings mjukis shorts på mej så när kl började bli halv 11 - 11 typ kom ju en miljon mygg! Aldrig vart med om så många. Så gissa hur mina ben ser ut nu, jo inte fint i alla fall. Stora jävla byggbett överallt har alldrig fått så stora byggbett förut, tror jag blir galen kliar ju som fan. Blir nog ingen sömn nu. Har bara lust att skrika eller gråta elr nått så jävla äcklig och kliar som as och fult som fan. Fått ett i facet också! Jävligt snyggt! Asså dom är fett stora!! :O Om dom inte går bort snart så dör jag... Nån som har typ tips så att de slutar klia elr nått?

Så därför tycker jag att jag är en väldigt snäll flickvän som offrar sina ben och går ut osminkad och ofixad och allt haha! Aja nu ser jag för jävlig ut i alla fall! Trevligt :)



Orakade sexiga ben ja vet! ;) Bilderna är typ inget mot i värklig heten;O

Aja ska försöka sova om en stund så godnatt i förväg!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0