Häst rummet fixat!

Gick bra med Candela idag :) Jag och Mandis red i ena hagen, dressyr. Gick bra för båda. Tyckte faktiskt Candela gick ganska fint med mej , trönade lite galopp ombyten, skänkelvikning , volterna osv.... Sen bytte vi så jag red Brummelisa och amanda candela. Hon tog några skutt med hon och man ser srot skillnad på hon nu efter all träning med hoppningen. Såg mer sammar arbetsvillig ut och hoppade mer med flyt och jätte fint.

Sen trava & skritta vi av lite vid grusvägen. Sen duscha vi av dom :) Senare kom pappa och hämta mej så cykla alla t Hamnen och tog en glass. Sen fick jag någon ide när jag kom hem att jag skulle fixa "hästrummet" Blev skiiit bra! Glömde ta före och efter bild ,, elr aa efterbild tog ja ;) ni skulle bara sett hur de såg ut inann. Hälften va bara skit sement saker , lamor , ramar , plastjulgran haha, och maaassa massa skräp och mina saker låg typ i lådor men nu är allt fixat!




Dåligt kvalite'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0