Hattarevik

Förlåt igen haha! bloggade inget mer i går heller men Julia sov här , sen idag åkte vi till hattarevik. Jätte skönt ställe ligga på klippor och sola och lata sej. Är värkligen huuur trött som hälst sov typ inget i går natt och typ 3 timmar denna natt. Och Snart ska vi till Sebbe älsk och grilla och sen blire nog att jag sover där , elr jaa om de blir ngt sova så i morrn kmr la jag va död elr nått men de går inte de häller för i morrn händer också massa kul. Vet inte hut jag ska hinna med allt , hinner inte ens sova? Men vill göra allt nu innan vi åker, ja åker på måndag.

Men jag lovar att de kommer komma upp ett inlägg om badningen men hästarna och bildbomb på de. Och om Hampus o de...

Men måste ta och duscha , fixa mej , vila lite och sen slänga i mej en monster! Hörs i morrn.
Pusshej!

Härlig bild or what? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0