Jennifer!

Inte bloggat något idag så nu kmr uppdateringen! ;)Förs cykla vi till Farmor och Farfar eftersom farfar fyllde år. Och som vanligt så hittade ju jag inte mina nycklar så fick cykla på Isabells lilla cykel haha så stjussa jag hon såg nog ganska roligt ut! ;) Efter de stack jag till och nu har jag precis kommit hem.

Vi skulle färga hennes hår så vi cykla till coop extra och köpte hår färg. Mörkbrunt! :D Blev skit bra, själv tyckte jag att det blev as snyggt men skulle nog inte passa i så mörkt :( Aja sen typ käka vi lite mat och sen åkte vi till Hemmakväll och köpte godis.

Sen gjorde vi lite allt möjligt hemma , tog lite kort , suttit vid datan , pratat osv... Ne nu måste jag sova ska försöka komma upp hyffsat tidigt i morgon.
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0