Natten

åkte ju till Julia i går elr aa hennes mormor ;) Dom hade huset för sej själva så de va lite små läskigt där haha hosthost. Vi typ satt o prata i 3 timmar haha vi kan värkligen prata hur länge som hälst ;) Sen när kl började bli mot elva och jag skulle åka hem kom vi på att jag kunde sova där fast vi inte fick de för julias mamma för ngt vet inte vf.... men så ja stanna kvar där över natten i alla fall, ingen märke ju ;). Så vi bärde in massa sängar i samma rum. Vi ville ju lix inte ligga ensamma i ett rum;) As läskigt juu!

Så de hållde vi på med typ 1 timme haha! Sen när jag och Julia stog där inne själva utan Clara så flög fönstret upp och jag skrek och sprang fyfan asså va rädd man blev. Trodde de va clara med de va de inte, de hade typ vart halvt uppet haha. Sen somna vi kanske vid 3 och vakna kvart i 12. Så då blev de slänga på sej kläderna och cykla hem direkt. För skulle va på ridskolan kl 2. Jag och Julia ska vara med på tältövernattningen så kmr på eftermiddan i morrn så bloggar nog antagligen mot kvällen. Men nu måste jag packa
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0