Så duktig såå!

Eftersom jag inte hade något att göra cyklade jag ut till stallet vid 8. Tog in hon och börja göra i ordning hon.Red i "ridhagen" jobbade på volterna, skänkelvikningar, galopp om byten,Tempo växlingar,  över bommar och lite sånt. Det gick värkligen huur bra som hälst. Hon gick jätte fint och lyssna jätte bra. Tror alldrig hon har gått så bra med mej förut. Men som sagt var , vi börjar nog hitta varandra lite mer nu :) Sen skritta jag av ute vid grusvägen och gick till klätter stället och klättra upp i trav. och sen skritta vi hem igen. Fixa hon och sen släppte ut hon i hagen o sen cykla jag hem. men måste dra nu.
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

sv: då gör jag väl det då, något annat tips? :9

2011-07-10 @ 18:20:31
URL: http://ponyhoppning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0