Skit dålig uppdatering!

Sorry , har värkligen inte bloggat ngt , men har hänt massa kul så har inte hunnit. Kan ta lite snabbt om i går. Cykla ut till stallet hjälpte amanda när hon hoppa, sen skulle hon hjälpa mej med dressyren gick värkligen skit bra då! Sen cykla jag och amada ut till jula på tandencykeln och skulle titta om det gick och bada där med hästarna. Sen senare va jag med Julia Prata och hade kul sen kom sebbe också! :) 

Sen fick jag reda på massa saker om Hampus så det har hänt massa skit , men vill inte berätta de nu :/

Och idag har vi vart där och löst ut lite saker men de kan jag ta senare ocksåå....

Idag så red vi en lång ritt med hästarna och bada. Red ca i 4 timmar. Men blir ett inlägg senare med massa bilder. Hinner inte blogga mer nu ska ut med Julia så hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0