Stallet♥

Stallet är det bästa stället att vara på eller hur? :) Red hon en sväng i skogen barbacka. Skulle rida en sväng jag aldrig ridit förut, men kom nog lite fel haha så vi prövade alla möjliga stigar hit och dit men lyckades alldrig hitta rätt så vi tog nån annan konstig väg. Sen när jag kom tbx löshoppa vi diablo. Jätte duktig va han , han hoppa 1,10cm som högst. Tog massa kort med Amandas kamera , men i morrn ska vi löshoppa Candela och Brummelisa så då ska jag nog ta med min kamera också så kmr de ut lite kort här.

Sen gick vi in till korna men martin och hans kompisar haha läskigt :O Aja nu måste jag äta ngt och göra i ordning mej för snart kommer olivia! :)
Pusshej!
 
I vintras!
 nu i sommar


Lite skillnad ?? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0