Helt vanlig dag

Idag har det vart en helt vanlig dag , gick upp halv 10 åt frukost och sen åkte vi iväg och titta på ett stall i leksberg, blir nog inget med de , det va fint annars och såå men nja skulle nog inte känna mej "hemma" där. Sen åkte jag till Hampus och red marieäng-rundan, och sen stanna oss Candela. Så släppte ut han i hagen där och tog in nästa häst. Hon hade sår nedan för ögat så gjorde rent de och fick rida i grimman ist går lika bra de ;) Sen red ja vanliga vägen och hoppa små stockarna och sen tog jag stigen in vid gammla "hopp stigen" Hon va lite fjantig idag och hoppa till för allt möjligt men annars gick de bra! Sen red jag hem med Hampus så kom pappa och hämta mej senare.

Nu har jag suttit här på altanen och försökt få lite färg men solen va inte så stark idag :( Fast ändå skönt att bara sitta ute & slappa ;) Snart kommer även mormor , hon har vart i Mallorca FUSK! Så hoppas hon har köpt med ngt kul hihi (a)
Puss hej!



Mina älsklingar!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0