i'm in ****

precis tat en dusch och slängt mej i sängen ;) Skolan va faktiskt helt okej idag ;) Senare på dan skulle jag gå och möta Julia men vi missa ju självklart varandra ;) De va typ nån gubbe som börja prata med mej blev skit rädd trodde de va pedofilen :O Men han var jätte trevlig haha, så de var nog inte han! ;)

Sen fick jag gå hem igen och där kom Julia ;) så vi gick in och träna till provet lite. Sen cykla vi till stallet , mocka oss Hampus och myste lite i hagen, Sen till ridskolan och titta lite där ;) och sen cykla vi till willys och köpte godis! ;) Sen hade vi as kul hemma oss Julia gjorde massa skit och massa skratt haha! Sen tog vi på oss en reflex väst som båda gick i och alla bara titta haha as kul. Sen plinga vi på Malle så satt vi lite på kullen och prata! Imorrn kommer jag bara gå 2 lektionen sen åker jag till ****** de får ni veta imorgon! ;)
Puss hej!

Finaste julia!:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0