sådär..

nu har jag vart där och tittat! låg inte alls långt bort. Stallet va jätte fint och frächt skillnad mot vad han har de nu... och hagen va jätte jätte stooor. Den kmr han värkligen att älska ;) och Tjejen som kanska ska ta över han va jätte snäll och trevlig, och hennes barn me. Så hon fråga massa frågor och jag fick svara ;)

Hon ska komma och pröva att rida han i morrn och hälsa på han. Det kmr nog bli så att dom får låna han för de värkade faktiskt jätte bra, men kommer ju ända åka dit. Hon sa även till mej att jag fick komma hur mkt jag vill , och om jag inte vill för att jag tycker de är jobbigt var de bara att prata och ha telefon kontakt så de känns jätte bra fast ända skit jobbigt. Sen åkte jag till Hampus och hälsa i hagen ,de svårt att hålla inne tårarna då. Vet inte vf dom kmr , men de är så sjukt jobbigt men vill ju ändå att han ska vara där. Men måste gå nu
Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0