Solarium & Gymm

Hejsan! som ni ser så har utseendet ändrats , men är nog inte klart än finns lite saker jag vill ändra på och lägga till men de ska fixar nog linnea hoppas jag ! :) Iaf i morse åkte vi ut till mormor sommarstuga , trååkigt!! elr ska inte klaga, faktiskt kul när de är varmt där och man kan bada och åka båt och sola osv... åhh längtar , fast ännu bättre blir de när vi ska till spanien i 2 veckor i aougusti. längtar!! :D 

När jag kom hem fick jag städa igen , slänger ju bara allt på golvet :( måste ändra mej på de så jag slipper städa hela tin.... Sen drog jag och Jennifer iväg till gymmet i en timme, och sen bort till prebende och sola. Rekomenderar de ställer värkligen , billigt och tar jätte bra på en.  så nu är de avklarat , slängde även i hårinpackning i håret när jag kom hem.

Hatar mitt hår just nu , slitet  som fan , kort äre också växer ju aldrig.. tabletterna funkar inte ett skit , och ahh blir så arg! Jag måste ju lix platta håret varje dag så de kan man ju inte sluta med.. fan också får la försöka köpa massa hår saker , sånna där droppar har jag hört att de är bra men vem vet haha , har ni ngt bra hår tips?? :)


Kommentarer
Postat av: Ida !

Att inte platta håret så ofta, du kan ju lix skita i det nu på sommaren eftersom du inte är iskolan oså, så får du se stooor skillnad, + så kan du ju använda silkesdroppar eller annat ! :)

2011-06-20 @ 14:04:32
Postat av: Johanna

Spelar ingen roll om man plattar håret varje dag lr inte, växer lika bra för det! (:

2011-06-21 @ 20:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0