Söndag!

Nu är klockan halv 3 och jag år fortfarande runt i pyamas haha! Har faktiskt inte orkat ngt annat, gick och la mej kl 4 fast jag va helt själv :O Men va sjukt pigg och låg och smsa med "..?.."  (a)  Förut så klippte jag även hundarna haha blev la sådär vågade inte ta för mkt då skulle la mamma bli galen haha! Får se om jag åker ut till stallet sen, som sagt var det är typ lite ---- där borta så inte så jätte sugen på att åka dit. Kan inte säga allt här i bloggen men de är typ "bråk mellan oss och dom" kan inte säga mer. Så vi har haft massa funderingar runt allt. men säger inte mer förns jag vet säkert om allt.


Ha en bra dag!! :)

Kommentarer
Postat av: elin

besök mejj på min nya blogg www.elinriggmyr.blogg.se :D

2011-06-12 @ 20:29:03
URL: http://elinriggmyr.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack , kul att du tycker de !

2011-06-13 @ 14:17:45
URL: http://elinriggmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0