Sorry!

Förlåt sjukt dålig updatering jag vet! Men har haft en sånn jävla helg så har inte hunnit bloggat! I fredags vare ju midsommar , blev ganska kul sen ända!

Sen på lördag "sov" Julia, Malle och Jennifer här! skit kul. Först köpte vi massa Monster, och godis och sånt, sen åkte vi och hyrde film. Bara skräckisar haha! Först såg vi paranomen activity 2.  Har sett den förut med titta igen . Really läskig!! och Insidiuos , också läskig! Sen typ vart ute , träffat lite folk, cyklat runt osv.

Sen spelat massa kort , pratat , musik och haft jätte kul! När kl var typ 6 la vi oss i mysiga sängarna vi hade fixat i mitt rum , men blev mäst massa flabb!! Sen när kl var 7 , kom  vi på att vi kunde gå ut och lägga oss på studsmattan. Riktigt skönt var det där! så vi bestämmde oss för att försöka sova en stund. vakna efter ca 1 och en halv timma igen, och bara låg och slöa och sedan drog vi oss ner till sandviken.

Såklart så har jag fortfarande inte doppat mej än i år hahah!! Men de är så kallt. Får se när första doppet blir av hah brrr. Mslle och Julia bada iaf ;) Sen tog vi massa kort som för hoppnings vis kmr ut här i morgon :)

Sen drog vi hem fixa oss lite grann och åkte och käka pizza. Muums! hihi (a) Sen skulle Malle hem. så jag och Julia drog till lekevi och titta match, och sen hem igen och prata och slappa i sängen framför tv. och nu har jag nyss kommit hem. Tänkte gå upp ganska tidigt i morrn och cykla i väg till stallet så jag får allt gjort på morronen, får se hur de blir ;)

Ha't så bra
Pusshej!



Kommentarer
Postat av: linnea

logga msn ! :o

2011-06-27 @ 00:37:27
URL: http://linneaamedq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0