Svar på kommentar!

Elin ([email protected]) om Ridlektion & Årselevs möte:
Ska du dra ut tänder för att göra plats i munnen? I så fall, gör inte det! Det är en gammal metod som man använt länge och nu börjar det komma fram att allt fler får allvarliga problem av den. Käkledsbesvär, andningssvårigheter (i värsta fall sömnapné) och insjunket ansikte som åldras snabbare då metoden faktiskt påminner om hur vårt kranium utvecklas när vi blir äldre. Det finns andra metoder, jag lovar!
(Om det inte var därför du skulle dra ut tänder får jag be om ursäkt och tacka för mig. ;)




Svar: hej , Tack för "varningen" , Jag ska dra ut 2 tänder i bak, och hålla fast dom med ngt som jag kommer ha i gommen , så att mina fram tänder kan få mer plats och förmodligen flyttas lite bakåt så att de inte blir så trångt. Så jag ska inte göra ngn plast i munnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0