Today!

Har inte kunnat blogga ngt idag , internet typ cpa.... Gick inte upp tidigt som jag hade tänkt, snarare tvärtom haha! Har vart skit trött och huvud värk idag så har bara legat i soffan typ. Kl 3 typ åkte jag till stallet red en sväng i skogen gick faktiskt ganska bra. Men blev en lugn ritt orkade inte , hade fortfarande ont i huvet. Sen när jag kom hem , duscha och åt och allt sånt mådde faktiskt bättre sen ;) Så nu har jag precis tittat på Teen mom 2. AAhh så bra , längtar as mkt till nästa gång haha!! Kmr lite bilder från sandviken nu :)

Bjuder på en utan smink haha!









Mer bilder kmr nån annan dag :)
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Marlene

HAHA naajs ! :D <333

2011-06-27 @ 23:48:11
URL: http://mallesundstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0