Candela!

Tjaa! åkte ut till hampus vid 10 o red lite i slingan:) senare cykla vidare hem till amanda och rida Candela ner till ridhuset amanda följde med o tog fram 50-60 hinder.. Det var första gången jag red henne i ridhuset idag men de gick faktiskt jätte bra för att vara första gången iallafall:) När jag kom hem var farmor här med massa fika de gillas! så fikat fick bli min mat idag( Frukost , Fika , kvällsmat) så borde det vara varje dag tycker jaa!;) sen blev de arr åka ner till karlsholme för att titta på sean banan :D men de var ju faan kasst 3 låtar typ sen slut:/ onödigt! aja nu ska jag ta göa lite vid datorn hare bra puss hej!

Har inga bilder en på hon så fick ta från google(a) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0