Did not go well

skolan som vanligt trååkigt...matte prov också gick la sådär.. fick även hem omdömerna idag de va la bra de ända på alla kommenterer va att jag var för pratig och att jag kunde bli okoncentrerad? haha jaja ´sen blev de ut till hästen pisse sur och skit lerig Skit bra lix han skulle med till lektionen om 40 min då så de var bara att borsta på;) vi hade hoppning inte högre höjder direkt typ 50?? jaja gick skit i alla fall.. de va allt möjligt han var okoncentrerad o lyssnade inte. och blev väldigt hård o "mjukna" aldrig upp lite på slutet bara och en hel del vägringar också kanske berodde på mej lite också har inte direkt vart på bra humör idag. Nee nu ska jag gå och kolla tv lite bloggar igen sen!


Kommentarer
Postat av: Marlene

söta Hampus :)<333

2011-03-31 @ 21:22:51
URL: http://mallesundstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0