向您問好!

Tjena! Gick upp tidigt idag och cykla i väg till stallet vid halv 9, skönt och komma i väg tidigt faktiskt annars blir de att man bara sover bort halva dan och inte hinner med något sen. Red slingan barbacka bara skritt idag. I morrn ska han få följa med till lektionen vi har markarbete så de är ganska "nyttigt" för han så vi får se hur det går! Blev frågad i går om jag ville börja rida en häst 2 gr i veckan vill självklart de lite mer "riktigt" än att rida hampus han är inte riktigt sån man kan jobba o utvecklas med på de sättet om ni förstår hur jag menar , men mamma säger ju att jag inte kmr hinna med de men vi får se hur jag gör .Jag har rifit den hästen nåra gången förut o då har de gått väldigt bra! men va tkr ni??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0