Tack Linnea!

Sådär nu va bloggen fixad tack linnea! blev jätte bra får ta och hitta ngt bra program så jag kan fixa det själv lite längre fram haha! somsagt var bloggen kommer handla mäst om ridningen , jag och min häst.. och även allt annat som händer här i livet!:D Idag åkte jag först ut en snabbis och mocka, sedan blev de en barbacka tur ner till slingan fick bli lite lugnt idag bara. vid 11 kom pappa och hämta mig, sen blev de duscha o göra i ordning sig och åka i väg till skövde för att köpa tapet mm till rummet, ska grejja om lite så vi får se hur de blir:) bilder kommer nog när rummet är klart om ni vill se?:)
tapeten!va tycks??:)
tapeten va tycks??:)

Kommentarer
Postat av: Marlene

fin den var! :)<333

2011-03-20 @ 20:44:57
URL: http://mallesundstrom.blogg.se/
Postat av: Linnea P

GUD VA FIN DEN VAR ! <3



va snart? :)

2011-03-23 @ 19:47:24
Postat av: Linnea P

GUD VA FIN DEN VAR ! <3



va snart? :)

2011-03-23 @ 19:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0