Tröök dag!!

Ja riktigt tråkig dag men fått mycket gjort!:) Blev inte stallet idag :( Vi var tvungna o fixa klart rummet så nu är allt klart! elr nästan iaf fattas bara lite krockar o 2 hyllor sen är allt klart:) Även riktigt stolt att jag kunde koppla in datan helt själv med alla sladdar o skiit men de gick:D förut basen men de får pappsen fixa sen ;) Men jag hann inte slinga håret idag :/ det är värkligen ett måste nu!! jaja nästa helg måste de bli av i alla fall:) Nee nu måste jag ta och plugga t No provet de är om 2 dar och jag har inte ens börjat tränat, men no är så jävla trååkigt och onödigt så shit the shame! Bilder kommer på rummet om ni vill se?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0