Barbacka kvällsritt

Åkte till marknaden i morse med Jennfer o där borta gick vi med Julia:) Köpte två par solglasögon ;) Marknaden var skit dålig i år.Sen drog jag och Julia hem satt vi datan , lyssna musik o prata lite o sådär, och senare kom Malle :) Sen vid Halv 6 cykla jag ut i regnet till stallet mocka oss Hampus och rykta igenom han lite grann sen vidare till Candela , mocka fixa fordet o de sen red vi ut barbacka blev jätte fint väder sen!:) Bara andra gången ja red hon barbacka faktiskt ngt vi får göra oftare! Idag gick hon värkligen jätte fint ,de va bara i slutet hon inte riktigt ville. Pannbandet passade föressten blev värkligen skit snygt på hon , tyckte ja då;) Sen hoppade vi diket också gick också bra men måste vara lite mer kvick med hon så hon inte hinner "stanna upp och titta och sen hoppa" Sen fick ja skjuss hem skönt de va så kallt ute sen specielt när man hade vart blöt om bena också;) Sen bara legat i soffan o slappat.. Men ngt specielt ni vill att ja ska blogga om berätta osv skriv bara! (Kompisarna,Familjen,Hundarna,Ridskolan,när jag var på strömsholm i 3 dagar och sov där kanske en stor bildbomb och skriva allt vi gjorde och såg kanske skulle vara kul,kläder,ridkläder,mitt smink,hår produkter osv..) Precis allt skriv bara de ni är lite intreserade av!;)

Det får bli en liten "prov-smak" bild från Strömsholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0