Faan!

tjenare, typ lika dan dag som igår idag faktiskt;) cykla ut t Hampus red han barbacka till Candela. Red ut barbacka med Amanda igen red ungefär samma väg som igår hoppa över diket också , de gick mkt bättre idag, Men hon ville inte riktigt på på tygel osv. Och självklart, vet ni va ja gör sen när jag rider hem med hampus.... Travar lite grann med Hampus och så rammla mobilen ur,blev inte så rädd först lix tänkte ähh den klarar sej som den alltid har gjort, så som jag tappar den o allt va ja nu gör har även tappat den i toaletten jaa man kan ju undra hur ja lyckas?! Men aja hoppa av och tog upp den halva displayen va typ sönder krossad:( fick typ halft panik lix untan mobilen klarar man sej inte! Men den funkar so tur va , så får la gå runt med en trasig pisplay ett tag SKIT SNYGGT! Imorrn ska ja rida lektion ska rida igen bara för ja inte ridit på 2 gr och på min vanliga lektion på Torsdag ska jag ha med Candela ska bli skit kul.Första gången så vi får se hur d går:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0