kan man ha roligare?

Åkte ner till stan i morse igen med Jennifer haha;) Sen va jag på vänershåv och titta på syrran när hon spela fotboll, va med linnea där s¨å snacka lite skit och så som man  brukar göra!:) Sen va hon tvungen och dra så hade skit tråkigt sen , satte mej i bilen och grejja om lite bilder ;) men sen dog ju självklart den så la mej i bak och sommna haha! så sov nog i en halvtimma i allla fall sen kom mamma och isabell och knacka på bilen haha och sen åkte vi och köpte glass mums! Så nu tänker jag sitta på mitt rum och muusika hela dan och leta efter en bra film jag kan titta på ikv!
Puss hej!
Nån som vet vart man köper en sån här keps? Så sjukt snygga!
Nån som vet vart man köper/beställer en sån här keps? Så sjukt snygga!


Kommentarer
Postat av: Marlene

dressman ! :)<333

2011-05-29 @ 18:17:52
URL: http://mallesundstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0