Min pappa har fött tvillingar

Hejsan! riktigt dålig updatering idag , sry! Just nu sitter jag framför tven med datan iknät och äter. Cyklade ut till stallet med Julia idag vi tog Hampus till Candela barbacka så tog jag candela också barbacka,, vi red en ganska länge idag typ 1 och en halv timme, fast bara skritt eftersom Candela o de ;) Men de tyckte nog Hampus var skönt också fast han var väldigt pigg;) Sen serare träffa vi Isak andersson och Tobias olsson, dom cykla ändå till oss i ullervad typ cp men aa... Sen cykla dom hem med oss, Sen när vi kom hem bytta vi om åt. Kan säga att vi hade skit kul vid matbordet , skratta typ ihjäl oss " Min pappa har iaf fött tvillingar de vet ja" haha ngt sånt bla var de ;) sen gick vi ut igen med dom typ prata lite o så:) Sen drog vi vid 9 och så va bara ja och julia lite :) blev 3 bilder från idag så dom får duga till de här inlägget;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0