Nummer?

Nu är jag hemma igen! Red Hampus till Candela , och sedan red jag i padocken hoppade typ 70 som max tror ja, de gick jätte bra i början, de va bara mot slutet hon börja dumma sej och vägra och protostera med att resa sej. Men först red vi lite dressyr gick hyffsat och sen aa hoppningen. Amanda frågade också om jag ville va med på clearounden på söndag med hon, men när ja kom hem så fick ja reda på att jag inte kunnde:( buuhuu! Men aja får bli en annan gång ist! Tänkte ta och fixa lite med mobilen nu innan big brother börjar , skriv gärna era nummer om ni vill!:) Blir på 2 bider från idag, fast jag i hoppet blev väldigt cp men aja haha ni måste ju få se dåliga bilder också right? ;)
Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0