Skövde ist :/

Fick tydligen veta att vi skulle till skövde när vi satt och åt, så happ då sprack ju planerna för dagen. Vi skulle titta efter mobiler, efter som alla här är så rädda om sina telefoner här så behöver alla en ny, kan ju säga särskilt jag som har spräckt hela skärmen och de har bara spridit sej så snart ser jag la inget längre... Vill ju fortsätta med HTC nu vägrar att ha ngt annat, vill ha vit desire elr vit legend, men blev inget överhuve tagen så kändes värt att följa med ;) så vi åkte bara och mocka hos Hampus på hemvägen. Hästarna hade kommt :D Bella , putte ,lukas och ngn liten som jag inte vet vad den heter, jätte söt liten vit grå iaf ;) Så i morgon bitti ska vi släppa ut alla hästar tsm så ska rida innan så ska försöka cykla ut vid 8 om jag lyckas med att gå upp , hehe (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0