So Happy!

Ja den "goda nyheten" var att Candela har blivit mycket bättre och har börjat äta sin medicin och jag får redan börja trava med hon och lite lugna galopper med redan om 2 veckor kan jag börja ha med hon till lektionerna igen!:D Och senare börja hoppa lite clearounder och klubbtävlingar och så:) Blev jätte glad trodde att man alldrig skulle kunna göra de med hon igen men tydligen så jaa:) Och har glömt att berätta att i morgon kommer ngr hästar från lugnås till Hampus stall bla, Putte , Bella , Lukas bara dom jag vet faktiskt har ingen koll men får se i morrn när jag åker dit ;) dom kmr stå tsm med våra hästar på sommarbete så snart kmr dom börja få st ute över nätterna! ska bli kul då kan ju jag även rida putte och Bella. Kmr bli jätte kul då kmr de handla om lite fler hästar i bloggen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0