Stallet!

Åkte till stallet senare än vad jag hade tänkt, så det blev inte ngt till Candela. Red Hampus i hagen, hoppa nåra små hinder , red barbacka mkt skönare , och så slipper man sadla också;) haha gick räts så bra i början lyssna han inget på volterna, sen träna ja på att hamna på 7 galoppsprånget på bommen och sen 6 språng och sen 5 ,4,3 osv ni fattar;) de gick faktiskt jätte bra han blev bara lite stark, men allt kan ju inte gå perfekt jämt elr hur? ;) Sen börja de typ blåsa as mkt så fick ju rida i typ stormen , då tyckte han inte de va lika kul längre o börja tröttna lite och ingnonera mej, så började avrunda de då , hade ändå ridit en stund då så gjorde inte så mkt.... Sitter här nu och bara slappar, känner att jag börjar nog på att bli sjuk, halden har blivit konstig och mina ögon är as jobbiga typ skaver varje gång ja blinkar inte skönt , vet faktiskt inte va de är endel säger att jag säkert har fått en vagel på insidan? haha de låter lite roligt men haha, vet faktiskt inte va de är. Men nu ska jag sluta tjata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0