Tävling!

Var med och tävla om finaste vårbilden på vad som hälst, dej själv, kompisar, ditt djur, häst bild, natur bild jaa precis på vad som hälst. Skicka bilden till mej [email protected]

Sista dagen att skicka bilden är 25maj och 30 maj lägger jag upp vinnaren! En 1.a och en 2.a blir de.
1.an vinner länkning i min blogg i 3 dagar och en gästbloggning + att jag kan redigera en valfri bild (frivilligt)
2.an vinner länkning i 2 dagar. Om det inte är fler än 3 som är med och tävlar blir det inget.

För att vara med kopiera bilden + text stycket under bilden. Kommentera sedan i de här inlägget att du är med & vart du lagt in bild och texten, och sedan skicka tävlings bilden till mej. Glöm inte att vara aktiv i min blogg, det ger en liten extra större chans att vinna!:)





Jag är med och tävlar hos feliciaawilhelmsson.blogg.se! Var med du också:)


Kommentarer
Postat av: Marlene

jag lägger ut bilden och texten på min blogg:)<333

2011-05-18 @ 13:34:51
URL: http://mallesundstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0