♥ på natten

I går hade vi hoppning, stuts gick faktiskt ganska bra med hon :) Senare vid halv 10 åkte jag och Olivia till Amanda och sov där haha skit skojj. Lackade ur lite där ett tag haha! Men jävligt kul vare! Så blev inte så mycket sömn i natt... Sen idag vid halv ett gick jag ändå till ridskolan med en stor tung jävla väska. Gjorde allt som skulles med barngrupper mockning osv. Helt slut i kroppen ingen mat elr sömn så var la rätt seg. Sen gick alla in i klubbstugan där fanns lite räster av en kladdkaka som fick bli min haha! ;) Nu är jag iaf hemma och har duschat och slängt på mej mjukis kläder så blir slänga sej i soffan nu och bara slappa!
Ha en bra lördag kväll
Pusshej! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0