Stalltjänst & Hoppträning

Var i stallet klockan 7. Mockade, fodrade, fixade höt, putsat alla träns , hjälpt barngrupp, in och ut släpp mm. Vid 2 började hopp gruppen , Tog Flora, gick faktiskt väldigt bra. Gjorde massa övningar på böjda spår, snäva svängar , raka vägar där vi räkna galoppsprång osv... Sen mot slutet hoppa vi bana på 8 hinder. Gick skit bra där , fick in rätt avstånd och allt gick jätte bra. Fast sen glömde jag bort vägen haha så blev lite konstigt där men de löste sej sen när jag fick komma igen. Sen sista på en raksträcka förstörde jag de lite , jag lägger mej i för mycket så blev lite konstigt med avståndet men andra försöket gick de lite bättre. Får sluta lägga mej i och låta hon sköta de själv. Haha men är jätte nöjd över ridpasset :) Efter de grejjat massa med Viktor , och nu träningvärk. Gött njaa
Pusshej!

Finaste hjärtat! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0