Dressyr 13/10

Hade Brownie :) Vi fick välja om vi ville rida barbacka elr inte men eftersom jag hade brownie så gick ju inte de så fick ta sadeln. Idag var hon ganska o konsentrerad tyckte jag, iaf i början. Eftersom hon var så jäv*ans pigg idag så så fick mäst focesera på att hennes tempo skulle hållas kontroleras. Men mot slutet gick de mkt bättre. Så kändes ändå ganska nöjd :) Ännu bättre blev det att de va 2 som rammla av så 2 tårtor blir det! :D Efter ridpasset så hjälpte till med Handikaps gruppen och efter de myste lite med min älskling. Sen kom pappa så åkte vi och hämta broschan och sen blev de av mot pizzaerian ;) Men nu måste jag plugga , kemi prov i morrn ;o
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0