fly away

En helt vanlig dag idag. Skola , och sen stallet. Gjorde de vanliga typ rykta igenom Vienna & Brownie. Sen hade barngruppen och sen mocka stallet och allt de. Sen gick jag och Julia och kollade på hoppträningarna en stund och åkte hem vid halv 8. Så nu har jag tränat lite grann till matte provet och kollat igenom gloserna usch! Men nu ska jag kolla igenom de vanliga bloggarna osv och sen sova. Ska försöka somna hyffsat tidigt idag iaf haha duktig ja är! ;) Ne men haha blir jämt så jävla sent och så försover jag mej bara och kommer för sent typ? Ungäfär så brukar de se ut ;) Hade en stressig morgon idag också så i morrn ska jag banne mej gå upp i tid och inte behöva stressa och sen komma till skolan i tid. Får bli skärpning nu ;)
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0